Jak grać?

Wirtualne Sporty pod względem sposobu typowania niczym nie różnią się od tradycyjnych zakładów bukmacherskich. W przypadku obu kategorii piłki nożnej, a więc Ekstraligi i Pucharu Globu, zasady są identyczne. Poniżej możesz znaleźć dokładne wyjaśnienie jak należy typować zdarzenia z oferty Wirtualnych Sportów.



mecz: kto wygra – typujemy, która drużyna zwycięży w regulaminowym czasie, w przykładowym meczu Osy Białystok-Czerwoni Łódź postaw:

1 – jeśli wierzysz w wygraną gospodarzy (Osy Białystok)
X – jeśli liczysz na remis
2 – jeśli wierzysz w wygraną gości (Czerwoni Łódź)


1 połowa: kto wygra – typujemy, która drużyna zwycięży po 1 połowie, w przykładowym meczu Osy Białystok-Czerwoni Łódź postaw:

1 – jeśli uważasz, że po 1 połowie prowadzić będzie drużyna gospodarzy(Osy Białystok)
X – jeżeli uważasz, że po 1 połowie będzie remis
2 – jeżeli uważasz, że po 1 połowie prowadzić będzie drużyna gości(Czerwoni Łódź)

mecz: pierwszy gol – typujemy, która drużyna zdobędzie pierwszego gola postaw:

1– jeśli uważasz, że gospodarz strzeli pierwszego gola
X – jeśli uważasz, że drużyny nie strzelą żadnego gola
2 – jeśli uważasz, że gość strzeli pierwszego gola


mecz: ilość goli/punktów/gemów – w tym przypadku zakładamy się czy ilość goli lub punktów będzie mniejsza czy większa od podanej, na przykładzie meczu Pluton Wrocław-Kuter Gdynia z podaną linią 2,5 postaw:

poniżej 2,5 – jeśli uważasz, że padnie od 0 do 2 goli w meczu
powyżej 2,5 – jeśli uważasz, że padną przynajmniej 3 gole w meczu

mecz: handicap 0:X lub X:0 – handicap to umowne zwiększenie szansy jednego z zespołów lub zawodników i jednoczesne zmniejszenie szans rywala handicap, 0:1 oznacza dodatkowy jeden gol dla drużyny gości, na przykładzie meczu Osy Białystok – Scyzory Kielce 0:1 postaw:

1 - jeśli wierzysz, że gospodarze (Osy Białystok) wygrają różnicą co najmniej dwóch goli (np.2:0, 3:0, 3:1 itp.)
X - jeśli liczysz, że gospodarz wygra różnicą dokładnie jednego gola, czyli w zakładzie z handicapem 0:1 padnie remis (np. 1:0, 2:1, 3:2 itp.)
2 – jeśli wierzysz, że gość (Scyzory Kielce) wygra lub zremisuje mecz


mecz: dokładny wynik – należy wytypować dokładny wynik jakim zakończy się mecz po regulaminowym czasie gry (np. 0:0, 3:3, 2:1 itd.).

1 połowa/koniec meczu – w tym przypadku typujemy, która drużyna zwycięży po 1 połowie oraz po regulaminowym czasie, postaw:

1/1 – jeśli uważasz, że gospodarz będzie prowadził po 1 połowie oraz wygra po regulaminowym czasie
1/X – jeśli uważasz, że gospodarz będzie prowadził po 1 połowie oraz mecz zakończy się remisem po regulaminowym czasie
1/2 - jeśli uważasz, że gospodarz będzie prowadził po 1 połowie oraz mecz zakończy się zwycięstwem gości po regulaminowym czasie gry
X/1 – jeśli uważasz, że po 1 połowie będzie remis oraz gospodarz wygra po regulaminowym czasie
X/X – jeśli uważasz, że po 1 połowie będzie remis oraz mecz zakończy się remisem po regulaminowym czasie
X/2 - jeśli uważasz, że po 1 połowie będzie remis oraz gość wygra po regulaminowym czasie
2/1 - jeśli uważasz, że gość będzie prowadził po 1 połowie oraz mecz zakończy się zwycięstwem gospodarzy po regulaminowym czasie gry
2/X - jeśli uważasz, że gość będzie prowadził po 1 połowie oraz mecz zakończy się remisem po regulaminowym czasie
2/2 - jeśli uważasz, że gość będzie prowadził po 1 połowie oraz wygra po regulaminowym czasie

mecz: podwójna szansa – w tym zakładzie możemy podeprzeć się remisem typując wynik meczu po regulaminowym czasie, w przykładowym meczu Osy Białystok-Czerwoni Łódź postaw:

1X – jeśli liczysz, że gospodarz (Osy Białystok) nie przegra meczu
X2 – jeśli liczysz, że gość (Czerwoni Łódź) nie przegra meczu
12 – jeśli liczysz, że któryś z zespołów odniesie zwycięstwo, a na pewno nie padnie remis

1 połowa: podwójna szansa – w tym zakładzie możemy podeprzeć się remisem typując wynik meczu po 1 połowie, w przykładowym meczu Osy Białystok - Czerwoni Łódź postaw:

1X – jeśli liczysz, że gospodarz (Osy Białystok) nie przegra meczu
X2 – jeśli liczysz, że gość (Czerwoni Łódź) nie przegra meczu
12 – jeśli liczysz, że któryś z zespołów odniesie zwycięstwo, a na pewno nie padnie remis

mecz: obie drużyny strzelą – w tym przypadku typujemy czy obie drużyny zdobędą gola w meczu, postaw:

tak – jeśli uważasz, że obie drużyny zdobędą gola w regulaminowym czasie
nie – jeżeli uważasz, że przynajmniej jedna drużyna nie zdobędzie gola w regulaminowym czasie

mecz: kto strzeli – w tym przypadku typujemy kto strzeli gola w meczu, w przykładowym meczu Osy Białystok - Czerwoni Łódź postaw:

obie – jeśli uważasz, że obie drużyny zdobędą gola
tylko 1 – jeśli uważasz, że tylko gospodarz (Osy Białystok) strzeli min. jednego gola
tylko 2 – jeśli uważasz, że tylko gość (Czerwoni Łódź) strzeli min. jednego gola
nikt – jeśli uważasz, że żadna z drużyn nie zdobędzie gola

mecz: połowa z większą ilością goli – typujemy, w której połowie padnie więcej goli, postaw:

1 połowa – jeśli liczysz, że w 1 połowie padnie najwięcej goli
2 połowa - jeśli liczysz, że w 2 połowie padnie najwięcej goli
po równo – jeśli liczysz, że w obu połowach padnie tyle samo bramek

mecz: gospodarz/gość ilość goli – typujemy czy wybrany zespół zdobędzie określoną liczbę bramek lub punktów w regulaminowym czasie gry, w przykładowym meczu Osy Białystok-Czerwoni Łódź podana linia na ilość goli zdobytych przez gospodarza to 1,5, więc postaw:

poniżej 1,5 – jeśli uważasz, że Osy Białystok zdobędą maksymalnie jednego gola
powyżej 1,5 – jeśli uważasz, że Osy Białystok zdobędą co najmniej 2 gole

mecz: ilość goli (P/N) – typujemy czy łączna liczba goli będzie parzysta lub nieparzysta, postaw:

parzysta – jeśli liczysz, że łączna liczba goli w regulaminowym czasie będzie parzysta
nieparzysta - jeśli liczysz, że łączna liczba goli w regulaminowym czasie będzie nieparzysta

1 połowa: ilość goli/punktów - w tym przypadku zakładamy się czy ilość goli lub punktów zdobytych w 1 połowie będzie mniejsza czy większa od podanej, na przykładzie meczu Pluton Wrocław-Kuter Gdynia z podaną linią w 1 połowie 1,5 postaw:

poniżej 1,5 – jeśli uważasz, że padnie od 0 do 1 gola w 1 połowie
powyżej 1,5 – jeśli uważasz, że padną przynajmniej 2 gole w 1 połowie

mecz: remis=zwrot – typujemy kto wygra spotkanie, a w przypadku ewentualnego remisu dostaniesz stawkę z powrotem

Wirtualna koszykówka wzorowana jest na najlepszej lidze świata – NBA. Dzięki zaawansowanej technologii motion-capture rozgrywka wygląda jak rzeczywistość. Tym samym typy oferowane w tej dyscyplinie niczym nie różnią się od tych dostępnych przy zakładach na dowolną ligę koszykarską.



zwycięzca(łącznie z dogrywką) - typujemy, która drużyna zwycięży w meczu (łącznie z dogrywką), w przykładowym meczu Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin postaw:

1 - jeśli wierzysz w wygraną gospodarzy (Byki Zielona Góra)
2 - jeśli wierzysz w wygraną gości (Wilczury Szczecin)

mecz: ilość punktów(łącznie z dogrywką) – w tym przypadku zakładamy się czy łączna ilość punktów zdobytych przez drużyny będzie mniejsza czy większa od podanej w meczu (łącznie z dogrywką), na przykładzie Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin z podaną linią 165,5 postaw:

poniżej 165,5 – jeśli uważasz, że łączna suma zdobytych punktów w meczu (łącznie z dogrywką/mi) będzie mniejsza niż 166 punktów
powyżej 165,5 – jeśli uważasz, że łączna suma zdobytych punktów w meczu (łącznie z dogrywką/mi) wyniesie 166 punktów lub więcej

mecz: handicap(łącznie z dogrywką) – handicap to nic innego jak umowne zwiększenie szansy jednej z drużyn i jednoczesne zmniejszenie szans rywala. Wynik zakładu określa się na podstawie wyniku meczu (łącznie z dogrywką) z uwzględnieniem punktów w postaci Handicapu, postaw:

1 - jeśli wierzysz w wygraną gospodarzy po uwzględnieniu handicapu
2 - jeśli wierzysz w wygraną gości po uwzględnieniu handicapu

mecz: różnica punktowa(łącznie z dogrywką) – typujemy jaki będzie zakres wygranej w meczu (łącznie z dogrywką) gdzie:

gosp.11+ - oznacza, że gospodarz wygra przewagą 11 punktów lub więcej
gosp.6-10 - oznacza, że gospodarz wygra przewagą od 6 do 10 punktów
gosp.1-5 - oznacza, że gospodarz wygra przewagą od 1 do 5 punktów
gość 1-5 - oznacza, że gość wygra przewagą od 1 do 5 punktów
gość 6-10 - oznacza, że gość wygra przewagą od 6 do 10 punktów
gość 11+ - oznacza, że gość wygra przewagą 11 punktów lub więcej

1 połowa: kto wygra – typujemy, która drużyna zwycięży po 1 połowie (po dwóch pierwszych kwartach), w przykładowym meczu Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin postaw:

1 – jeśli uważasz, że po 1 połowie prowadzić będzie drużyna gospodarzy (Byki Zielona Góra)
X – jeżeli uważasz, że po 1 połowie będzie remis
2 – jeżeli uważasz, że po 1 połowie prowadzić będzie drużyna gości (Wilczury Szczecin)

1 polowa: ilość punktów – w tym przypadku zakładamy się, czy łączna ilość punktów zdobytych przez drużyny w 1 połowie będzie mniejsza czy większa od podanej na przykładzie Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin z podaną linią 87,5 postaw:

poniżej 87,5 – jeśli uważasz, że łączna suma zdobytych punktów w 1 połowie będzie mniejsza niż 88 punktów
powyżej 87,5 – jeśli uważasz, że łączna suma zdobytych punktów w 1 połowie wyniesie 88 punktów lub więcej

1 polowa: handicap – handicap to nic innego jak umowne zwiększenie szansy jednej z drużyn i jednoczesne zmniejszenie szans rywala. Wynik zakładu określa się na podstawie wyniku 1 połowy z uwzględnieniem punktów w postaci Handicapu, postaw:

1 - jeśli wierzysz w wygraną gospodarzy po 1 połowie z uwzględnieniem handicapu
2 - jeśli wierzysz w wygraną gości po 1 połowie z uwzględnieniem handicapu

1 połowa: różnica punktowa – typujemy jaki będzie zakres wygranej po 1 połowie (dwóch pierwszych kwartach) – gdzie:

remis - oznacza remis po 1 połowie
gosp. 11+ - oznacza, że gospodarz wygra 1 połowę przewagą 11 punktów lub więcej
gosp. 6-10 - oznacza, że gospodarz wygra 1 połowę przewagą od 6 do 10 punktów
gosp. 1-5 - oznacza, że gospodarz wygra 1 połowę przewagą od 1 do 5 punktów
gość 1-5 - oznacza, że gość wygra 1 połowę przewagą od 1 do 5 punktów
gość 6-10 - oznacza, że gość wygra 1 połowę przewagą od 6 do 10 punktów
gość 11+ - oznacza, że gość wygra 1 połowę przewagą 11 punktów lub więcej

mecz: gospodarz ilość punktów(łącznie z dogrywka) – w tym przypadku zakładamy się czy ilość punktów zdobytych przez drużynę gospodarzy (wymieniona jako pierwsza) w meczu (łącznie z dogrywką) będzie mniejsza czy większa od podanej, na przykładzie Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin z podaną linią 90,5 postaw:

poniżej 90,5 – jeśli uważasz, że ilość zdobytych punktów w meczu(łącznie z dogrywką/mi) przez drużynę gospodarzy będzie mniejsza niż 91 punktów
powyżej 90,5 – jeśli uważasz, że ilość zdobytych punktów w meczu(łącznie z dogrywką/mi) przez drużynę gospodarzy wyniesie 91 punktów lub więcej

mecz: gość ilość punktów(łącznie z dogrywka) – w tym przypadku zakładamy się czy ilość punktów zdobytych przez drużynę gości ( wymieniona jako druga) w meczu (łącznie z dogrywką/mi) będzie mniejsza czy większa od podanej, na przykładzie Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin z podaną linią 75,5 postaw:

poniżej 75,5 – jeśli uważasz, że ilość zdobytych punktów w meczu(łącznie z dogrywką) przez drużynę gości będzie mniejsza niż 76 punktów
powyżej 75,5 – jeśli uważasz, że ilość zdobytych punktów w meczu(łącznie z dogrywką) przez drużynę gości wyniesie 76 punktów lub więcej

mecz : wyścig do X punktów – w tym przypadku zakładamy się o to, która drużyna jako pierwsza zdobędzie określoną ilość punktów, w przykładowym meczu Byki Zielona Góra - Wilczury Szczecin podana linia to 20 punktów, więc postaw:

1 – jeśli uważasz, że gospodarz(Byki Zielona Góra) jako pierwszy rzuci 20 punktów
2 – jeśli uważasz, że gość(Wilczury Szczecin) jako pierwszy rzuci 20 punktów

mecz: kwarta z najwyższym wynikiem – w tym przypadku zakładamy się o to, w której kwarcie łączna suma zdobytych punktów przez drużyny będzie najwyższa, gdzie:

1 kwarta – oznacza, iż suma zdobytych punktów będzie najwyższa w 1 kwarcie
2 kwarta – oznacza, iż suma zdobytych punktów będzie najwyższa w 2 kwarcie
3 kwarta – oznacza, iż suma zdobytych punktów będzie najwyższa w 3 kwarcie
4 kwarta – oznacza, iż suma zdobytych punktów będzie najwyższa w 4 kwarcie
inny wariant – oznacza, iż suma zdobytych punktów będzie najwyższa w co najmniej 2 kwartach

Wirtualny tenis to dyscyplina stworzona dla fanów Wielkiego Szlema. Mecze rozgrywane są na przemian na kortach trawiastych i twardych. Dostępne typy odzwierciedlają sposób dokonywania zakładów w tradycyjnej ofercie na turnieje tenisowe.



mecz: kto wygra - typujemy, który zawodnik zwycięży w meczu, w przykładowym meczu Szarik - Kos postaw:

1 - jeśli wierzysz w wygraną gospodarzy (Byki Zielona Góra)
2 - jeśli wierzysz w wygraną gości (Wilczury Szczecin)

1 set: kto wygra – typujemy, który zawodnik zwycięży w 1 secie, w przykładowym meczu Szarik - Kos postaw:

poniżej 165,5 – jeśli uważasz, że łączna suma zdobytych punktów w meczu (łącznie z dogrywką/mi) będzie mniejsza niż 166 punktów
powyżej 165,5 – jeśli uważasz, że łączna suma zdobytych punktów w meczu (łącznie z dogrywką/mi) wyniesie 166 punktów lub więcej

1 set: kto wygra 1 gema – typujemy, który zawodnik zwycięży pierwszego gema w 1 secie, w przykładowym meczu Szarik-Kos postaw:

1 - jeśli wierzysz w wygraną gospodarzy po uwzględnieniu handicapu
2 - jeśli wierzysz w wygraną gości po uwzględnieniu handicapu

1 set: ilość gemów(P/N) – typujemy czy łączna liczba gemów w 1 secie będzie parzysta lub nieparzysta, postaw:

gosp.11+ - oznacza, że gospodarz wygra przewagą 11 punktów lub więcej
gosp.6-10 - oznacza, że gospodarz wygra przewagą od 6 do 10 punktów
gosp.1-5 - oznacza, że gospodarz wygra przewagą od 1 do 5 punktów
gość 1-5 - oznacza, że gość wygra przewagą od 1 do 5 punktów
gość 6-10 - oznacza, że gość wygra przewagą od 6 do 10 punktów
gość 11+ - oznacza, że gość wygra przewagą 11 punktów lub więcej

mecz: ilość gemów – w tym przypadku zakładamy się czy łączna suma gemów w meczu zdobyta przez zawodników będzie mniejsza czy większa od podanej. Na przykładzie meczu Szarik - Kos z podaną linią 22,5 postaw:

1 – jeśli uważasz, że po 1 połowie prowadzić będzie drużyna gospodarzy (Byki Zielona Góra)
X – jeżeli uważasz, że po 1 połowie będzie remis
2 – jeżeli uważasz, że po 1 połowie prowadzić będzie drużyna gości (Wilczury Szczecin)

1set: ilość gemów – w tym przypadku zakładamy się czy łączna suma gemów w 1 secie zdobyta przez zawodników będzie mniejsza czy większa od podanej. Na przykładzie meczu Szarik - Kos z podaną linią 9,5 postaw:

remis - oznacza remis po 1 połowie
gosp. 11+ - oznacza, że gospodarz wygra 1 połowę przewagą 11 punktów lub więcej
gosp. 6-10 - oznacza, że gospodarz wygra 1 połowę przewagą od 6 do 10 punktów
gosp. 1-5 - oznacza, że gospodarz wygra 1 połowę przewagą od 1 do 5 punktów
gość 1-5 - oznacza, że gość wygra 1 połowę przewagą od 1 do 5 punktów
gość 6-10 - oznacza, że gość wygra 1 połowę przewagą od 6 do 10 punktów
gość 11+ - oznacza, że gość wygra 1 połowę przewagą 11 punktów lub więcej

mecz: dokładny wynik – należy wytypować dokładny wynik jakim zakończy się mecz.
Możliwe są 4 warianty: 2:0, 2:1, 1:2, 0:2

1 set: dokładny wynik – należy wytypować dokładny wynik jakim zakończy się 1 set.
Możliwe 14 wariantów: 6:0, 6:1, 6:2, 6:3, 6:4, 7:5, 7:6, 6:7, 5:7, 4:6, 3:6, 2:6, 1:6, 0:6

1set 1gem: dokładny wynik – należy wytypować dokładny wynik jakim zakończy się pierwszy gem w 1 secie. Możliwe warianty:

4:0 – oznacza, zawodnik oznaczony na pierwszym miejscu wygrał gema do 0
4:1 - oznacza, zawodnik oznaczony na pierwszym miejscu wygrał gema do 15
4:2 - oznacza, zawodnik oznaczony na pierwszym miejscu wygrał gema do 30
5:3 - oznacza, zawodnik oznaczony na pierwszym miejscu wygrał gema na przewagi
0:4 - oznacza, zawodnik oznaczony na drugim miejscu wygrał gema do 0
1:4 - oznacza, zawodnik oznaczony na drugim miejscu wygrał gema do 15
2:4 - oznacza, zawodnik oznaczony na drugim miejscu wygrał gema do 30
3:5 - oznacza, zawodnik oznaczony na drugim miejscu wygrał gema na przewagi

Wirtualne gonitwy psów to rywalizacja chartów ścigających się na 4 odmiennych torach i różnych dystansach. To zdecydowanie najbardziej dynamiczny rodzaj zakładów w ofercie.



zwycięzca - typujemy, że wybrany pies zwycięży

miejsce 1-2 - typujemy, że wybrany pies zajmie 1 lub 2 miejsce

miejsce 1-3 - typujemy, że wybrany pies zajmie 1, 2 lub 3 miejsce

dokładna kolejność 1-2 (dokładne miejsce 1-2) – typujemy, że wybrane dwa psy zajmą odpowiednio 1 i 2 miejsce

dowolna kolejność 1-2 (dowolne miejsce 1-2) – typujemy, że wybrane dwa psy zajmą 1 i 2 miejsce w dowolnej kolejności

dokładna kolejność 1-3 (dokładne miejsce 1-3) – typujemy, że wybrane trzy psy zajmą odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce

dowolna kolejność 1-3 (dowolne miejsce 1-3) – typujemy, że wybrane trzy psy zajmą 1, 2 i 3 miejsce w dowolnej kolejności

Wirtualne gonitwy koni pozwalają na obstawianie ponad 100 wierzchowców, które ścigają się na 4 torach wyścigowych. Zabawę urozmaicają dodatkowo 3 różne dystanse.



zwycięży - typujemy, że wybrany koń zwycięży

nie zwycięży - typujemy, że wybrany koń nie zwycięży

miejsce 1-3 - typujemy, że wybrany koń zajmie 1, 2 lub 3 miejsce

poza 1-3 - typujemy, że wybrany koń nie zajmie 1, 2 lub 3 miejsca

dokładna kolejność 1-2 (dokładne miejsce 1-2) – typujemy, że wybrane dwa konie zajmą odpowiednio 1 i 2 miejsce

dowolna kolejność 1-2 (dowolne miejsce 1-2) – typujemy, że wybrane dwa konie zajmą 1 i 2 miejsce w dowolnej kolejności

dokładna kolejność 1-3 (dokładne miejsce 1-3) – typujemy, że wybrane trzy konie zajmą odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce

dowolna kolejność 1-3 (dowolne miejsce 1-3) – typujemy, że wybrane trzy konie zajmą 1, 2 i 3 miejsce w dowolnej kolejności